piątek, 2 stycznia 2015

prolog

-Jestem potworem! - wykrzyczał mi w twarz. Żyły na jego szyi uwydatniły się.
 
Starałam się powstrzymać łzy nacierające na moje oczy, ale nie udało mi się. Wszystkie te miesiące 
cierpliwości, gniewu sprawiły, że moje ciało zaczęło się trząść. Moje serce biło tak szybko, że krew 
w moich żyłach zaczęła wrzeć.
 
-Nie Harry! Nie jesteś potworem! - płakałam głośno. Moja klatka piersiowa szybko unosiła się i opadała
z powodu gwałtownego nabierania powietrza.

Zacisnął szczękę i uformował pięści. Mocno uderzył w ścianę za mną co sprawiło, że wstrzymałam
oddech. Cały ten gniew, który budował się wewnątrz mnie został teraz zamieniony na strach kiedy
jego zielone oczy zmieniały barwę na ciemniejszą.

-Jak możesz tak mówić po tym co ci zrobiłem? - wysyczał. Jego gorący oddech uderzał w moje
spuchnięte usta.

Wzięłam drżący oddech przed tym jak rozdzieliłam moje usta aby mu odpowiedzieć.

-Bo mogę zobaczyć, Harry...Mogę zobaczyć twoją niewinność.
 
_______________
 
Pierwszy rozdział pojawi się w połowie stycznia. Proszę o przeczytanie zakładki
od autorki i tłumaczki.
Zoe pisze to fanfiction w stylu horror, ale w sumie też nie do końca cały czas jest to straszne. Na ten
moment jestem w trakcie tłumaczenia pierwszego rozdziału i radzę się nie zniechęcać, ponieważ 
czytałam już 2 i 3 rozdział i nie boję się zasypiać także chyba jest ok. Rozdziałów jest caaaałkiem
sporo także szybko się nie rozstaniemy.
znajdziecie mnie na twitterze: @94IRWINO
jeśli mam poinformować się o pierwszym rozdziale to napisz pod tym postem swój username z twittera.
nie będę tworzyła zakładki ,,informowani'' ponieważ po każdym rozdziale będę pisać kiedy mniej więcej
będziecie mogli się spodziewać kolejnego. 
 #TSfanfic 
__________
Jeśli doceniasz mój czas poświęcony na tłumaczeniu tego - zostaw komentarz.

9 komentarzy:

  1. Świetny *.* @iza010919

    OdpowiedzUsuń
  2. @JaZetka

    prolog genialny xx.

    OdpowiedzUsuń
  3. To będzie coś :3
    @najal_myhusband

    OdpowiedzUsuń
  4. @Ida_Kaczmarek czekam na rozdział 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @depresion_queen zajebisty rozdział! Czekam nn z niecierpliwością! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiście się zaczyna na pewno będę stałą czytelniczką

    Pozdrawiam i Cierpliwości W Tłumaczeniu <3

    @Paczek_Niall ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno bede czytac ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. @ineedmyboys_ xx

    OdpowiedzUsuń
  9. @ola1203 :)
    Świetny prolog

    OdpowiedzUsuń